اکورد بی همگان داریوش
♪♫تار تا گيتار♪♫
وبلاگي براي علاقه مندان موسيقي
تاريخ : شنبه 17 تير 1391برچسب:, | نویسنده : مريم

اکورد بی همگان داریوش - ۴/۴

  Dm                      Em                                   Dm                        Em

بی همگان به سر شود ، بی تو به سر نمی شود             داغ تو دارد این دلم ، جای دگر نمی شود

 Em              Dm                   Am                           Em          Dm                  Am

بی تو برای شاعری واژه خبر نمی شود                         بغض دوباره دیدنت هست و بدر نمی شود

 Em                        Am                                         Em               Dm

فكر رسیدن به تو ، فكر رسیدن به من                      از تو به خود رسیده ام اینكه سفر نمی شود

G7                     Gm            Em     C                    Am

دلم اگر بدست تو به نیره ای نشان شود برای زخم نیزه ات سینه سپر نمیشود

Gm          G7                   Gm           Em    C                                Am

صبوری و تحمل ات همیشه پشت شیشه ها  پنجره جز به بغض تو ابری و تر نمی شود

Am                       Em                                        Dm               Am A

صبور خوب خانگی ، شریك ضجه های من                    خنده خسته بودنم زنگ خطر نمی شود

 Am               Dm                                     Em               Am               Em

حادثه یكی شدن حادثه ای ساده نبود                      مرد تو جز تو از كسی ، زیر و زبر نمی شود

 Am       C              Dm                                              Em         Am                  Em

به فكر سر سپردنم به اعتماد شانه ات                       گریه بخشایش من كه بی ثمر نمی شود

 Gm               G7                      Gm                                       G7                  Gm

همیشگی ترین من ، لاله نازنین من                         بیا كه جز به رنگ تو ، دگر سحر نمی شود

 

تا یادم نرفته بگم ادرس وبلاگ دوست عزیزمون آرش یا همون guitar-chordsبه guitar-chords1.blogfa تغییر کرده !
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیج رنک

فال حافظ